24 Mayıs 2010 Pazartesi

halı saha maçı

Bu hafta 8 kişilik kadroyu erken topladığımızdan, takımlarıda kurduğumuzdan sıkıntısız ve sancısız bi şekilde halısahaya gittik. Kurduğumuz kadrolara iki tarafında itirazı olmadı ve maça başladık. Klasik bi şekilde maçın başlamasıyla geriye düştük. Tabelayı Levent abi tuttu. Tutarken de arada "2-2 mi oldu?" diye baardı. Anlamadım biz skor deil fark tutuyoruz çünkü. Ne demek istediğinide kavrayamadım doğrusu. Gelelim maça...
Maça gitmeden önce evde yaklaşık yarım kilo çilek yedim, yanımada buzdolabı poşedine biraz erik alıp gittim. Bilemezdim ki hata yaptığımı. Maçta kötü etkisi oldu. Şişirdi beni. Bi ara dalağımın olduğu yerde bi şişkinlik ve ağrı hissettim. Sanırım çilekler ve erikler oraya toplanmışlardı. Ve de tepkiliydiler. Bu tepkiden dolayı bu hafta pek iyi performans gösteremedim. Bu maçta asıl dikkat çeken, sadece ben değil diğer takım arkadaşlarımında bacak aralarından (beşlik die tabir edilen bölge) geçen toplardı. Heralde maç boyunca benim beşlikten 20-25 tane top geçmiştir.
Bu haftaki maçta her zaman ki kadromuzdan farklı olarak Uğur Tan vardı. Uğur gayet istekliydi vede koştu. Kalede etkiliydi. Güzel toplar çıkardı, dikkatliydi. Abisi Yaşar'ın performansında bi düşüş var sanki bu aralar. BİM'den aldığı ürünler pek yaramıyo bence Yaşar'a. Olmaz brownilerle, çikolatalı gofretlerle. Bülent abi ileride yalnız kaldı, etkisizdi. Ben pek koşamayınca gereken desteği veremedim. Kalede çubuk gibi duran adamların üstüne üstüne vurdu hep.
Yalçın şımarıktı bu haftaki maçta. Tüm gollerini klasik hareketiyle atmak istedi. Sanırım başarılı olamadı. Ama bi kaç tane gol attı genede. Ali'nin maç içinde ayağı çekti şaşırtıcı şekilde kalede uzun süre kaldı. Kalede etkiliydi. Kafayla aşırtarak attığı gol hala gözümün önünde. Şans yanındaydı. Düşünmesi güzeldi en azından. Erasmus Orhan güzel ve kaleyi bulmayan şutlarıyla akıllarda kaldı. Topa vurmak için yaklaşırken bağırması ise hoş görüntüler oluşturdu. Uğur Toksoylu maçlardaki iyi performansını sürdürdü. Güzel pas ve şutlarıyla dikkat çekti.
Bu maçta da tabelaya itirazlar oldu. Levent abi İstanbul 12. noteri gibi köşeden skoru duyurdu bize. Gayet güvenilir ve emindi.
Bu arada:
Bizim takıma sezon içinde bi takviye yaptık. Levent abinin bacanağı Fatih abiyi maç başına 3 şişe Efes'e takıma dahil ettik. Tüm taraftarlarımıza duyurulur.

1 yorum:

levent dedi ki...

2-2 mi oldu derken anladın sen onu ama anlamamzlıktan geldin:))))
bide bu arada bu hafta fasıldan kaçtın neden acaba öğrenebilirmiyim:(((((((((((