1 Mayıs 2010 Cumartesi

dünkü halı saha maçımızın yazısı

Dün akşam düzenli halı saha maçlarımızdan birini yaptık. Maç berabere bitti, dostluk kazandı.
8 kişi olarak sahadaydık ama ideal sekizden Yaşar henüz sahaya gelmediğinden maça ben, Bülent ve Levent Bilgili kardeşler ve Orhan'la başladık. Karşı takım Ali, Halil, Yalçın ve Uğur'dan oluştu. Ayşegül ve Funda aplalarda tribündeki yerlerini almışlardı. 2 takım maça birbirlerini tartarak başladı. Yaşar'ın oyuna dahil olmasıyla tempoya başladık. Genel olarak dostluk, fairplay ve mücadelenin ön planda olduğu bi maçtı. Karşı takım maça isteksiz ve yorgun başladı. Haklıydılar, Ali kız arkadaşının yanından diğerleri işten çıkıp geldiler. Tüm haftanın yorğunluğu vardı üstlerinde. Onun dışında Halil'in motivasyonunu bozmaya çalışan Levent abi vardı tellerin arkasında. Ama başkanın dediği kadar göbekte var yani Halo'da.
Maça hiç ısınmadan giren Yaşar sakatlıklarla boğuştu maç boyunca. Sanırım bi kere belini direğe çarptı, 2 defa da kramp girdi ayağına. Güzel bi kaç gol attı. Orhan dünkü maçta kendini gösteremedi, vasattı. Sağ tel dibinden gelip vurduğu ve gol olan pozisyon iyiydi, kimse kaleye vurcağını yada vursada kaleyi bulacağını düşünmemişti. Orhan'ın takımı atağa çıkartmaması lazım bence. Çalım yapamadığını ona birinin söylemesi gerek artık. Yalçın karşı takımda savaşan kişiliğiyle öne çıktı. Kendiside maç sonrası itiraf etti, ileride basıp bi kaç beleş gol attı. Maça başlarken onların ilk golünü klasik hareketiyle attı ipne. Uğur'u adam adamayla durdurmasını bildik. Dün vasatı aşamadı. Halil'in uzaktan vuruşları kaleyi bulsa, fark olabilirdi. Halil'in çok koştuğu bi maç oldu, bir ilerde bi geride gördük onu.  Kalesinde devleştiği bi maçtı. Bir pozisyonu hatırlatmam gerekirse: Sağ kanattan atağa çıkıyorduk orta yuvarlağın rakip yarı alana bakan diliminde Bülent abi topu istedi, pası verdim ileri çıktım. Topu iyi sürerek sol iç boşluktan girdi ve vurdu Halo kurtardı, yere yattı bu sırada. Açılan topu tekrar alan mıhtar şansını bidaha denedi ama olmadı. Top Yaşar'da kaldı o da vurdu, o da olmadı(: Maç öncesi Ali'nin yüzüne top gelmedi, bu sevindiriciydi. Ali'de maçta vasatı aşamadı. Bülent abi her zamanki performansını ortaya koydu. Onunla nadir iyi anlaştığımız maçlardandı. Ama avantajının ne olduğunu onada söyledim: ayrodinamik kafa yapısı. Dünkü maçta sezonun en iyi futbolunu sergiledim sanırım. Hem savunma hem forvette ii işler becerdim. Dos Santos'un Sivas'a attığı gole benzer bi gol attım. 3 kişiyi geçtim kaleciyle karşı karşıyayı kaçırmadım. Sanki saçlarım uzadıkça daha bi futbolcu havasına bürünüyorum. 
Haftanın 4ü:
Bülent, Kaan, Yalçın, 4. iyi bi adam bulamadım.
Bi sivri parantez halı sahacı Metin için açmak lazm. Oturtmakta lazm üstüne. Ali atar yaptı Metin'e: "arkadaşlar mıhtarı tanıyomuş 5 liraya oynuyorlarmış" "bulucam o mıhtarı bizde 5 e oynıyalım" "her hafta kapora alıyor bizden". Umarım Ali bu işin peşini bırakmaz. Haftaya gene kapora vermiyelim sonra(:
Bu arada:
Bülent Bilgili ne güzel yapıyo, getiriyo eşini maça. Beyler haftaya bizde getirelim hatunları. Neşe'yi de uzun bi aradan sonra görmüş oluruz hem. Özlemedik mi(:
Teşekkür:
Fotoğraflar için Levent başkana...

1 yorum:

ali baba dedi ki...

elimizden zor kurtuldunuz

ama canınız sağolsun haftaya rövanşta bakalım böle yazabilcekmısın DR.