4 Mayıs 2010 Salı

Çocuklar Gülsün Diye:)

Geçen Cuma günü Gülben Ergen geldi bizim okula. Panolardaki tanıtım posterlerinden farkettim geleceğini. Cuma günü Santralistanbul E3'te buluştuk. Çok kalabalık değildi, çünkü sohbete, muhabbete gelmemişti asıl olarak Gülben. Feride Edige ve Elvan Oktar adlı 2 arkadaşıyla birlikte tamamlamak istedikleri projeleri için gelmişti. Proje derken yanlış anlaşılmasın bu bir sosyal sorumluluk projesi. Gülben proje içeriği hakkında konuştu genel olarak. Magazin dünyasından bi soru soruldumu hatırlamıyorum, muhtemelen sorulmamıştır. 1 yıl içinde 6 anaokulu ve 6 servis aracı için devlete söz vermişler. Logo dan başlıcak olursak bence başarılı olmuş. Onun dışında sms atıp katkıda bulunurken ":)" diye gülümsenizi yazmanızda güzel fikir. Gülümsemenizi Turkcell'de "1234"e Vodafone'da "2345"e gönderiyosunuz. Size maliyeti sadece 5lira ama yaptığınız yardım çok güzel ve önemli. Projenin şarkısını çok beğendim. Duyduğum kadarıyla Nil seslendirmiş ve gayet hoş olmuş. Gülben'in değilde Nil'in söylemesi güzel olmamış mı..? Bu projede yardım yapan herkesi "Kahramanlarımız" olarak adlandırdıklarını söyleyen Ergen, 1 lirada 100lirada projeye yapılmış bir katkıdır dedi. Yaşadığı bi olayı anlattı bu arada: Çıktığı bi programda onu izleyip gören vatandaş yardımda bulunmuş. Bu kişi simitçilik yapıyormuş ve 1liralık bi para yatırmış. Daha sonra mail atmış. "Simitçi olduğunu vede ancak bütçesinden bu proje için bu kadar ayırabildiğini" yazmış. Eklemiş "eğer havale parası bişey isteselerdi bu parayıda yatıramazdım". Gülben projelerinin zengin tabaka değildi orta seviye ailelerin yüreğine dokunduğunu yardımların büyük kısmınında kısa mesajlardan geldiğini söyledi. Söyleşi sırasında ortada bi fanus dolaştı, içinde logolu rozetler vardı. İçine gönlünüzden ne kadar geçiyosa bırakmanız bekleniyordu. Gülben Ergen sohbetini bitirdikten sonra okulumuzun BOSS kulübünden arkadaş toplanan parayı yardım olarak vereceklerini söyledi, bunun üzerine Gülben o zaman "size yardım makbuzu kesmem gerekir" diyerek beni şaşırttı. Olaydaki ciddiyetlerini daha iyi anladım.
Sohbete başlamadan önce "burda basın yok di mi?" diye sordu. Neden sordu anlamadım ama benim fotoğraf makinasını görünce benden bi kuşkulandı sanki. Bi kaç tane flaşlı çektim ama baktım rahatsız oluyo vazgeçtim sonra flaştan. Sağolsun sınıfın ışıkları gayet loştu yani. Muabbet içinde akşama Beyaz Show'a katılacaklarını söyledi. İlk kez bu kadar rating alan bi programda bu projeyi tanıtıcaklarınıda ekledi. Bu arada program baya yararlı geçmiş sanırım. Program sırasında "30bin sms atılmış ayrıca Eyüp Sabri Tuncer'den Trabzon'da ki okulu bitirme sözü gelmiş". Güldürmüşler valla çocukları. Hep merak ettiğim olaya açıklık getirdi bu arada: Önceleri yapılan yardım programlarında insanlar çıkıp "ben veya xxx şirket adına xxx lira yada bi okul sözü veriyorum" gibi açıklamalar yaptıklarını sonraki günde arkasında olup olmadıklarını merak ediyodum. Bu konuda açıklama yapan sanatçı "bu konuda tutarsızlıklar olabiliyo programda yazan toplamın 3 te 4te 1ini ancak topladıkları oluyor dedi.
Bu arada:
Gülben ben basın değilim sadece okulun öğrencisiyim. Ben kimim için tıkla(:

Hiç yorum yok: