11 Mayıs 2010 Salı

apartman yöneticisi

Bizim apartmanın yöneticisi iyi bi yazardır. Soldaki yazı asansöre astığı ilk yazısıdır. Önceleri ilkokul öğretmenliği ve müfettişlik görevlerini başarıyla yapmış, tamamlamıştır. İlkokula yönelik yaz tatili çalışma kitapları yazmış yada yazmaktadır. Sosyal demokrattır. Kuralcıdır, düzenlidir. Baykal'ı sever. Yurt dışı görmüştür. Yeniliklere açıktır.
Bide onun yönettiği apartmanda yaşayan kaan vardır. Kaan'da üniversite öğrencisidir, öncesinde anaokul, ilkokul, ortaokul ve lise bitirip gelmiştir. Hayatının son 8-9 senesinde aktif olarak iş hayatında çalışmaktadır. O da yurtdışı görmüştür. Yeniliklere açık olduğu kadar eskiyide sever. Bu özelliğiyle Bedri dedesine benzetirler.
Stencil diye bi sanat vardır. Tüm dünyada yapılan bu boyama, grafiti gibi kabul görmüş bi sokak sanatıdır. Evde spreylerim var, şablonumda var. Geçenlerde asansörde yukarı çıkarken kat aralarındaki betonların renksiz olduğunu farkettim. Oraları renklendirsek hoş olmazmıydı. Hatta ordan güzel bi mecra ortaya çıkmazmıydı. Oraya reklam alsak apartman bütçesine katkı sağlamazmıydık. Buna dikkat çekmek istemiştim birazda. Apartman bütçesini oluşturanlar adece apartman sakinleri olmamalı.
Sonuç olarak o apartman aralarını renklen dirmeye, sıkıcı halinden kurtarmaya karar verdim. Sıktım spreyi. Güzelde oldu. Olmamış mı ya?
Spreyi sıkmamın ardından babama şikayet geldi. Benimde babama söylediğim şu oldu. Baba, sana bu gibi şeylerle gelenlere "Övgüleri ben alıyorum, şikayetleri kendisine lütfen" de dedim.
Apartmana bi yararı aynı zamanda bi maddi külfeti oldu bu spreyin. Apartmanın CEOsu apartmanın boyanmaya ihtiyacı olduğuna karar verdi. Her dairenin boya için para vermesi gerekiyordu ama sonucunda temiz, pak ve hijyenik asansör boşlukları, hava boşluğu ve apartman koridorlarına sahip olacağız. Teşekkürler yönetici. Apartman sakinleride umarım bana teşekkür eder.
Bi türlü denk gelemedik yöneticiyle sanırım sonunda bu kağıt asıldı. Lütfen dikkat!... dediği kişi benim. Apartmanda benden başka kimse böyle şeyleri düşünebilecek seviyede değil. 


Bu arada:
Yönetici asansöre yazı yazarken bize neden bilgi vermiyo?

2 yorum:

levent dedi ki...

helal sana kankacım
çok güldüm ya:)))))))))))))

apartman dedi ki...

That's really nice! I used to be an article writer for years and years. Any place of anything I could write on is a tool for me. Thanks for sharing and more power!