3 Nisan 2010 Cumartesi

yarın açıköğretim hayatım başlıyor...
açıktan bişeler öğrenjem sanırım...
şu ana kadar öğrendiğim bişey yok ama tahmin ettiğim bişeyler war...
birazda mantık tabi...
bakalım nasıl geçjek?
insanlık için bi bok deil ama benim önemli bi adım olduğu gercek...

Ayrıca:
halısaha maçı yağmurlu havada kıran kırana geçti...
A takımı: ben, bülent, yalçın, yaşar
B takımı: cemil, ali, uğur, halil
den kurulu takımların, denk güçlerin karşılaşması oldu...
halil hep tabeladan çaktı(en az 3 golümüz yazılmadı) yazık oldu...
maçın son dakikalarına 2 farkla girdik ama kondisyonu ii olan karşı takım (yani Btakımı) 1 farkla yenmesini bildi...
takım arkadaşlarım beni sık sık kale ve defansta yalnız bıraktılar...
ufak tefek sertliklerin olduğu maçtan 2 oyuncu, (bülent+cemil)
gerginlik sebebiyle disiplin kuruluna sevkedildi...
piç yalçın yönetim tarafından süresiz kadro dışı bırakılırken, ağır para cezası(götünü satsa ödeyemez)na çarptırılacağı böylece tüm topçulara gözdağı verilmek istendiği söylendi... (haketti ipne)

şimdi uyumam lazım, yrn sınav var... eyva eyva...

Hiç yorum yok: