4 Nisan 2010 Pazar

AÖF sınav ve taktikleri....

Bugün ilk kez açıköğretim sınawına, testine girdim... Çok deişik bişe deil... Çoğunluk benim gibiydi çalışmadan gelmişler, mantıkla çözerimin peşindeler... Ulan siz benmisiniz, matıkla yapasınız... Mantık mı var sizde?
Matematik kolaydı genel olarak, bölümün adı Genel Matematik olduğundan tamamı kolaydı... 
Hukuk bölümü, babamın dediği gibi "televizyon ve gaste takip eden, ayıkır".
 Muhasebe bölümü benim için zordu valla. En çok tanımadığım terimin kullanıldığı bölüm burasıydı... Zorlandım...
Bilgi teknolojileri mi ne, öyle bi bölüm vardı sınawda... Resmen bizim word , excel den soru sormuşlar... Gayet kolay...
Acaba:
Erasmusla açıköğretime gelen var mıdır?
En Önemlisi:
Açıköğretim sınawında yanlış doğruyu götürmediğinden, boş bırakmamak en mantıklısı....

Yarında sınaw war... Eyva eyva... iigejeler...

Hiç yorum yok: