17 Nisan 2010 Cumartesi

Bahar Temizliği 2010

Perşembe günü girdik bahar temizliği olayına sevgilim le...
Yerleri süpürme ve çamaşır sulu karışımla silme işini ben hallettim... Salon sevgilimdeydi... İnce temizlik istiyodu orası... Toz alma falan bana göre değil, kaba temizlikte başarılıyım sanırım... Mutfak tezgahını başarıyla temizledikten sonra bir tek salon camı ve salonu temizleyip yorgun düşen sevgilime yardım etmek zorunda kaldım... Mutfak camınıda sildim... E artık balkonuda sen temizle dedim sevgilime... Balkon baya zamanımızı aldı... Annemin saksıları, çiçekleri, onların durduğu rafları falan baya guzelce temizledik... 
Yukarıdaki fotoğraf daha once sadece mutfağı temizlediğim gunlerden birinde çektiklerimden... Bu konuyla benzerliği temizlik sonrası çekilmiş olması...
 Bahar temizliği var da niye yaz, kış, güz temizliği yok?
Genelde güneş sezon başında kendini göstermeye başladığında, bahar dalları çıktığında yapılan temizliğe, ben bahar temizliği derim... Cam, çerçeve, halı ile yetinilmeyip daha derine inilen temizliktir... Kışlıkların kaldırılıp yazlık kıyafetlerin çıkarıldığı bir aksiyondur... Aylar boyu bir türlü dokunamadığınız, odanızın ücra köşelerine ulaşılan, evin kalkıp indiği operasyonda denebilir... Genellikle nisan ayı içinde yapılır... Yorucudur ve genelde bir güne sığmaz... Şengül Teyze gibi düzenli temizlik yapanların genelde zorlanmadığı gene de evlerinde bahar temizliği yapabildiği aktivitedir... Çoğunlukla atılcak şeylerin çıktığı ve atıldığı, evin hafiflediği temizlik... Verimlilik, temizlenme oranı evden çıkan koroplast en büyük boy (battal) çöp poşetlerinin sayısına göre ölçülür...
Tavsiye:
Ace Bahar bu temizlik için idealdir... Buradan sipariş edin...

Hiç yorum yok: